נפילה מסולם בעבודה

תאונות עבודה מתרחשות פעמים רבות כתוצאה ישירה של נפילה מסולם מגובה רב של עובדים. במרבית מקרים אלה, הנפגעים רשאים לממש את זכויותיהם הרפואיות. נפלת מסולם בעבודה? באילו נסיבות הפציעה תוכר כתאונת עבודה וכיצד רצוי לפעול עכשיו.

נפילה מסולם בעבודה נפוצה אצל אנשי מקצוע ואנשים אשר עובדים במסגרת עבודתם עם סולם כמו לדוגמא פועלי בניין, קבלנים, שיפוצניקים, צבעים, טייחים, חשמלאים, גננים, חשמלאים, ועוד רבים אחרים. נפילה מסולם עלולה לגרום לפציעות קשות ואף להוביל לנכות קבועה.

לרוב נפגע לאחר נפילה מסולם נותר עם מגבלות תפקודיות ומטוריות אשר עשויות להפוך פעולות פשוטות ביומיום למסורבלות ותלויות. פעמים רבות נפילה מגובה יכולה לגרום לנכות קבועה, או זמנית ויהיה צורך בזמן החלמה ממושך של הנפגע ובניתוחים על מנת להקל על מצב הפגוע. עובד אשר נפגעה כתוצאה ישירה של נפילה מסולם בעבודה יכול לפעול לטובת מימוש זכויות רפואיות ויכול להגיש תביעת פיצויים למוסד לביטוח לאומי, תאונות אישיות, חברות הביטוח וקרנות פנסיה.

במאמר הבא נסקור מספר נושאים חשובים:

נפילה מסולם – התנהלות נכונה זה המפתח

אדם אשר נפגע בעת נפילה מסולם בעבודה חשוב מאוד שיקפיד על הדברים הבאים:

  • ליידע את המעסיק: יש ליידע את המעסיק על התאונה ולקבל ממנו טופס ב.ל 250 שם הוא צריך לציין את פרטיו וכמו כן פרטי התאונה ולחתום במקום המיועד + חותמת.
  • דיווח לגורמים רפואיים: לאחר נפילה מסולם, כאשר הנפגע מקבל טיפול רפואי יש ליידע את הצוות הרפואי במיון או בקופת חולים כי מדובר בתאונת עבודה ולבדוק שאכן רשום זאת.
  • עדים: לרשום את פרטי העדים לנפילה מסולם. הפרטים הנדרשים : שם, פלאפון ות”ז.
  • תיעוד פרטים: יש לתעד את כל הסיבות שהובילו לתאונה בהזדמנות הראשונה ולצלם את המקום, אם הנפגע אינו במצב כשיר לבצע זאת יש לבקש ממישהו לבצע זאת עבורו. זה חשוב מאוד ועשוי לסייע מאוד בעת תביעה לביטוח לאומי.
  • תיעוש ניירת רפואית: כל בדיקה, מרשם, רופא, מומחה, צילומים, קבלות והוצאות שקשורות לפציעה יש לתעד.

> קבלו ייעוץ מקצועי שאינו משפטי בגין תביעות תאונות עבודה

פיצוי עבור נפילה מסולם

אם נפגעתם כתוצאה מנפילה מסולם במהלך עבודתכם פנו אלינו, זכות ויוזמה ואנו נדאג לסייע לכם לקבל דמי פגיעה עבור כל ימי העבודה שאיבדתם. אנו ממליצים לכם לא להשאיר את ההתמודדות רק לעצמכם מהסיבה שהמוסד לביטוח לאומי אינו נוטה להקל על עובדים התובעים ובודק בקפידה את כל נסיבות התאונה. לכן, אם אתם נפצעתם בעבודה אנו בזכות ויוזמה נלווה אתכם באופן אישי ומקצועי ונכין עבורכם את תיק התביעה עפ”י הדרישות, תיעוד מסמכים רפואיים, נשלים בדיקות רפואיות ונצרף חוות דעת של רופאים מומחים שיאשרו את מגבלתכם הגופנית כתוצאה מנפילתכם מסולם בעבודה. זכות ויוזמה ילוו אתכם עד למימוש מלא של זכויותיכם ! 

נפילה מסולם בעבודה

נפגעתם בתאונת עבודה?

יש לפעול במהירות מהסיבה שעיכוב בהגשת התביעה בגין תאונות עבודה עשוי לפגוע בזכויות הנפגע !

למימוש מלא של הזכויות שלכם – צרו קשר בהקדם עם זכות ויוזמה

 

אל תוותרו על זכויותיכם! אם עברתם תאונת עבודה, יתכן ומגיע לכם פיצוי כספי!

שימו לב! במקרה של תביעת תאונת עבודה, תשלום השכ"ט עבורנו הוא רק לפי ההצלחה בתביעה!

אנו מסייעים למשתכרים החל מ-6000 ש"ח בחודש (שכירים ועצמאיים)

לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות.

הפגישות נעשות עם סוכן אצלכם בסלון או באונליין בלי צורך לצאת מהבית.

 התקשרו עכשיו 072-3954543

או מלאו את הפרטים שלכם ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם:

או התקשרו 072-3954543
אנו נחזור אליך בעניין סיוע במימוש זכויותך הרפואיות בתחומים שונים
*הייעוץ אינו משפטי