זכאות לסיוע למבוגרים

מצד אחד גיל הוא רק מספר בתעודת הזהות והכי כיף זה להרגיש צעירים לנצח. מצד שני, כשהפעולות היום-יומיות מתחילות לעייף יותר מדי או חלילה, יש בעיה בריאותית או תפקודית כלשהי, מגיע הרגע לבדוק האם מגיעה זכאות לסיוע במסגרת חוק סיעוד או בהתאם לפוליסות הביטוח הפרטיות.

מה אומר החוק?

חוק סיעוד ממלכתי קובע כי קצבת הסיעוד תינתן על ידי המוסד לביטוח הלאומי לאזרחים שהגיעו לגיל פרישה וזקוקים לסיוע בתפקוד יום יומי או להשגחה בביתם או בדיור מוגן. על מנת לקבוע את היקף הסיוע במסגרת החוק, על האדם הסיעודי לעבור מבחני תפקוד והכנסה.

עם זאת, הרבה פעמים, הסיוע שנקבע במסגרת החוק לא מספיק, כמו גם האמצעים האישיים של האדם ומשפחתו. במקרים כאלה הסיוע הכלכלי הנוסף יכול להגיע מחברות ביטוח פרטיות או דרך הביטוח של קופות החולים. במקרים רבים מדובר בביטוח בסיסי בלבד וזה בהחלט לא מספיק.

באילו אירועים ניתן לתבוע פיצוי כספי במסגרת תביעות סיעוד?

  • קושי במטלות יום יומיות (קושי ברחצה, קושי בניקיון הבית ועוד)
  • התפרצות מחלות הגורמות לפגיעה בתפקוד (דימנציה, אלצהיימר, בעיות נוירולוגיות ועוד)

הידעת?
משפחות רבות וחולים סיעודיים שנעזרו במומחים של “זכות ויוזמה” קיבלו דרך ביטוח לאומי עוזרת או מטפלת לסיוע בניהול משק בית.

מהו הביטוח הסיעודי?

פוליסת ביטוח המשולמת מדי חודש על מנת שכשיגיע הזמן או במידת הצורך חברת הביטוח תוכל לסייע במימון אשפוז או טיפול סיעודי.

עד שנת 2014 היה ניתן לרכוש את הביטוח הסיעודי של חברות ביטוח פרטיות דרך קופות החולים באופן פרטי או קבוצתי, דרך חברה או ועד עובדים. בשנת 2014 האפשרות לביטוח סיעודי קבוצתי בוטלה על ידי משרד האוצר. היום ניתן לרכוש אך ורק פוליסת ביטוח סיעודי אישית דרך קופת חולים או חברת ביטוח פרטית.

הידעת?
משפחות רבות וחולים סיעודיים שנעזרו במומחים לתביעות סיעוד של “זכות ויוזמה” קיבלו דרך חברות הביטוח קצבת סיעוד חודשית זמנית/קבועה.

מה קורה אם חברת הביטוח לא מוכנה לשלם?

לעתים קרובות, כשאדם הופך לסיעודי, חברות ביטוח מנסות להערים בפניו ובפני בני משפחתו אילוצים וקשיים ביורוקרטיים ואף להתחמק מתשלום הקצבה. כאן נכנסים לתמונה המומחים לתביעות סיעוד של “זכות ויוזמה” שיכולים לסייע גם במקרים של תביעה לגמלת סיעוד.

מיד עם פנייתכם הראשונה תוצמד אליכם מנהלת זכויות אישית שתלווה אתכם לאורך כל הדרך עד לקבלת הפיצוי הכספי.

מהו תפקידה של מנהלת הזכויות האישית ב"זכות ויוזמה"?

  • להכיר את המקרה שלכם בצורה יסודית.
  • לסייע במילוי כלל הטפסים בצורה מקצועית בהתבסס על הניסיון שלנו בתחום.
  • לקבוע את התורים הדרושים במכונים הרפואיים והמומחים הטובים ביותר בתחומם.
  • לסייע בתביעות נוספות מול הגופים השונים בנוגע למקרה: רשויות המס, ביטוחים פרטיים ועוד.
  • לארגן את כל המסמכים הרלוונטיים לתיק מוכן להגשה לוועדה רפואית.

למה לפנות ל-"זכות ויוזמה"?

  • כדי ליהנות משילוב ייחודי של שירות אישי ללא פשרות וניסיון רב שנים.
  • כדי לחסוך לעצמכם טרחה ועוגמת נפש ולשמור על ראש שקט.
  • כי בזכות המקצועיות של המומחים שלנו לקוחותינו מקבלים פיצויים גבוהים.

אל תוותרו על זכויותיכם! אם אתם סובלים מבעיה רפואית, יתכן ומגיע לכם תשלום מחברות הביטוח!

הפגישות נעשות עם סוכן אצלכם בסלון או באונליין בלי צורך לצאת מהבית.

לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות

 התקשרו עכשיו 072-3934455

או מלאו את הפרטים שלכם ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם:

אנו נחזור אליך בעניין סיוע במימוש זכויותך הרפואיות בתחומים שונים
*הייעוץ אינו משפטי