תביעות ביטוח תאונות אישיות

עמוד זה עוסק בכל הקשור אל תביעות ביטוח תאונות אישיות – ביטוח המקנה לכם פיצוי כספי במקרה של מוות, נכות רפואית, אובדן כושר עבודה, סיעוד, אשפוז, כוויות, שברים. כל זאת בתנאי שנגרמו כתוצאה מאירוע המוגדר כתאונה בלבד.

תאונה מוגדרת כ- “חבלה גופנית שנגרמה עקב הפעלת כוח פיזי בלבד, כתוצאה מאירוע פתאומי, חד פעמי ובלתי צפוי מראש, הנגרם במישרין ע”י גורם חיצוני וגלוי לעין ואשר מהווה את הסיבה היחידה, הישירה והמידית לאחד מהכיסויים שקיימים ללא תלוי בכל סיבה אחרת. “כלומר, ההגדרה של רוב הפוליסות היא שתאונה היא פגיעה פיסית הנגרמת כתוצאה מאירוע לא צפוי ופתאומי.

במאמר הבא נסקור מספר נושאים חשובים:

תביעות ביטוח תאונות אישיות - על מה ניתן לתבוע?

  • פיצוי בגין שברים וכוויות
  • פיצוי בגין נכות תעסוקתית שבועית – במידה ואינכם מסוגלים לעבוד אתם עשויים להיות זכאים לפיצוי עבור כל שבוע שאתם לא עובדים, סכום בפיצוי נע לרוב בין 1000-2000 ₪ לשבוע.
  • פיצוי בגין נכות קבועה – במידה ונותרה נכות קבועה והצלחתם להוכיח זאת, אתם עשויים להיות זכאים למענק כספי של עשרות אלפי שקלים.
  • פיצוי בגין מוות מהתאונה.

תביעות ביטוח תאונות אישיות - חשוב לדעת

סביר להניח כי רבים מכם משקיעים את מיטב כספכם בביטוחים אלה, שלכם ושל ילדכם אך כלל לא מודעים שמעבר לפיצוי הכספי שאתם זכאים עבור שברים או מוות מהתאונה אתם גם זכאים לפיצוי עבור נכות חלקית או מלאה, זמנית או קבועה עקב התאונה (במידה והוכחתם זאת), ולכן יש רצוי לדאוג למרכיב של נכות מתאונה בפוליסה.

תביעות ביטוח תאונות אישיות - כיצד לממש את הזכות והאם אתם באמת מכוסים?

במידה ונפגעתם בתאונה ואתם רוצים לברר על מימוש זכויות רפואיות  בפוליסת הביטוח תאונות אישיות שרכשתם את כספכם – אתם עלולים לגלות שיש מצבים שתתקשו לקבל את הפיצוי או שתיאלצו להסתפק בפיצוי שאינו משקף ותואם את מצבכם הבריאותי.

  • בדיקת כל הפוליסות: ייתכן ואתה כלל לא מודע לפוליסות השונות הקיימות בבעלותך או שנרכשו עבורך דרך מקום עבודתך. ברגע אמת ייתכן ולא תיהנה מפיצוי הכספי אשר תזדקק לו בתקופת הפציעה ואחריה כי לא הייתה מודע להם. אנו בזכות ויוזמה נסייע לך להכיר בכל זכויותיך ובכל הביטוחים שיש בבעלותך ומימושם ונבצע עבורך בדיקה מקיפה.
  • נכות לאחר התאונה: מבוטחים שנפצעו בתאונה והחלימו לעיתים לא שמים לב למגבלה גופנית/נפשית שקרתה כתוצאה מהתאונה והנכות ומתייחסים אליה כדבר שולי. כתוצאה מכך הם מפסידים פיצוי כספי משמעותי של עשרות אלפי שקלים, כי הם אינם מודעים שיש ביכולתם לתבוע את חברת הביטוח. בזכות ויוזמה אנו נסייע לך אם נגרמה לכם נכות ונזקים ונלווה אתכם בכל תהליך תביעת הביטוח.
  • תיק תביעה רפואי חזק: נטל ההוכחה בפוליסת תאונות אישיות היא עליכם! לכן נדרש תיק רפואי מקיף שיציג וישקף את כל הנכות שלכם. זכות ויוזמה תדאג להכין עבורכם את תיק התביעה, איתור ותיעוד מסמכים רפואיים, צירוף חוות דעת של רופאים מומחים ומימוש מלא של זכויותיכם!
  • סכנת ההתיישנות: הקפידו להגיש את תביעות תאונות עבודה  לפני סיום
  • תקופת ההתיישנות – שלוש שנים. נפגעתם בתאונה? אל תתמהמהו וצרו קשר עם זכות ויוזמה.

 

תביעות ביטוח תאונות אישיות

נפגעתם בתאונה?

מומחי זכות ויוזמה יאתרו את כל הפוליסות האקטואליות שיש בבעלותכם, יבדקו את זכויותיכם בפוליסה וילוו אתכם בתהליך תביעות ביטוח תאונות אישיות עד מימוש מלא של זכויותיכם. צוות החברה המיומן שלנו ידאג שתקבלו את הפיצוי שמגיע עם מינימום התרוצצויות מיותרות, בירוקרטיות וסחבת.

אל תוותרו על זכויותיכם! אם אתם סובלים מבעיה רפואית, יתכן ומגיע לכם תשלום מחברות הביטוח!

הפגישות נעשות עם סוכן אצלכם בסלון או באונליין בלי צורך לצאת מהבית.

לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות

 התקשרו עכשיו 072-3934455

או מלאו את הפרטים שלכם ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם:

אנו נחזור אליך בעניין סיוע במימוש זכויותך הרפואיות בתחומים שונים
*הייעוץ אינו משפטי