תאונת עבודה ברגל: פציעה ברגל בעבודה? יתכן ומגיע לך פיצוי | זכות ויוזמה

תאונת עבודה ברגל עלולה לקרות לכל עובד בעיקר לאלו שעבודתם כרוכה בהליכה מרובה. הרבה עובדים מתחומים שונים מדווחים כי נפגעו ברגל בעת הליכה לעבודתם או חזרה ממנה.

מקצועות שעבודתם כרוכה בהליכה מרובה מדווחים על חבלה ברגל בעבודה / פציעה ברגל בעבודה כמו: עובדי ניקיון, שליחים ועובדי תעשייה  וכו’ דיווחו על פגיעות שונות ברגל במהלך עבודתם. במצב של תאונת עבודה ברגל כדאי לדעת שהעובד עשוי להיות זכאי לפיצוי כספי מביטוח לאומי וחברות הביטוח.

במאמר הבא נסקור מספר נושאים חשובים:

סוגי תאונות עבודה ברגל

תאונת עבודה ברגל מתרחשת לרוב עקב החלקה על קרקע חלקה, מדרכות לא תקינות, תאונת דרכים במיוחד תאונת אופנוע ועוד. תאונות עבודה ברגל עשויות לגרום לפציעות באיברים שונים של הרגל: ירך, ברך, קרסול, כף רגל. תאונות אלו נחלקות לחבלה ברגל ושבר ברגל.

  • חבלה ברגל בעבודה
    במצב של חבלה הנגרמת מתנועה לא נכונה של הרגל, הפציעות הנגרמות לרוב הם: קרע במנסיקוס או הרצועות של הברך. קרע בקרסול או בשרירים שונים.
  • שבירת רגל בעבודה
    שבירת רגל בעבודה נגרמת לרוב עקב פגיעה ישירה או נפילה, השברים שלרוב מתגלים לאחר הפגיעה הם: שבר בפיקה של הברך, שבר בקרסול, שבר במסרק של כף הרגל.

כיצד נקבע הפיצוי במקרה של תאונת עבודה ברגל?

במצב של תאונת עבודה ברגל אשר הוכרה כתאונת עבודה עשוי הנפגע לזכות בפיצוי כספי מטעם ביטוח לאומי, וחברות הביטוח השונות בהתאם לחומרת הפציעה ברגל בעבודה והירידה בתפקודו של המבוטח כתוצאה מכך. במצב זה הפיצוי נקבע בהתאם לאחוזי נכות מתאונת עבודה אשר נפסקים ע”י הועדה הרפואית בביטוח לאומי, אם קבעה הוועדה:

  • 9%-19% – הפיצוי הוא מענק חד פעמי.
  • 20% ומעלה – קצבה חודשית כל חודש לכל החיים.

תאונת עבודה ברגל - מימוש מלא של זכויותך!

במצב של תאונת עבודה ברגל, החברה למימוש זכויות רפואיות חברת זכות ויוזמה, מלווה את הנפגע לאורך כל התקופה הקשה שעובר הנפגע  החל משלב ההכרה בפגיעה ועד לעמידה מול הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי לצורך קבלת פיצוי כספי. חברת זכות ויוזמה, בונה תיק רפואי מקיף אשר מציג את מצבו הרפואי והתפקודי של הנפגע על מנת לקבל את הפיצוי הכספי הגבוה ביותר מביטוח לאומי.

קראו עוד אודות ביטוח לאומי תאונת עבודה.
בררו גם על תהליך הגשת טופס 250.

תאונת עבודה ברגל כתוצאה מנפילה במדרגות - זכות ויוזמה מימוש זכויות רפואיות

אל תוותרו על זכויותיכם! אם עברתם תאונת עבודה, יתכן ומגיע לכם פיצוי כספי!

שימו לב! במקרה של תביעת תאונת עבודה, תשלום השכ"ט עבורנו הוא רק לפי ההצלחה בתביעה!

אנו מסייעים למשתכרים החל מ-6000 ש"ח בחודש (שכירים ועצמאיים)

לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות.

הפגישות נעשות עם סוכן אצלכם בסלון או באונליין בלי צורך לצאת מהבית.

 התקשרו עכשיו 072-3954543

או מלאו את הפרטים שלכם ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם:

או התקשרו 072-3954543
אנו נחזור אליך בעניין סיוע במימוש זכויותך הרפואיות בתחומים שונים
*הייעוץ אינו משפטי