זכויות בני משפחה של נפטר מפגיעה בעבודה

אחד מבני המשפחה נפטר כתוצאה מפגיעה בעבודה? דבר ראשון אנו משתתפים בצערכם ומאחלים לכם שלא תדעו עוד צער.

במקביל, אנו מזמינים גם אתכם לברר את זכויותיכם בכל הנוגע לקבלת גמלת תלויים לה זכאים בני משפתחו של אדם שנפטר כתוצאה מפגיעה בעבודה מטעם הביטוח הלאומי, וזאת בנוסף לפיצוי כספי מטעם חברות הביטוח של מקום העבודה והביטוחים האישיים בהם היה מבוטח המנוח.

במאמר הבא נסקור מספר נושאים חשובים:

זכויות וזכאות – פטירה כתוצאה מפגיעה בעבודה

זכויות בני משפחה של נפטר כתוצאה של תאונות עבודה קשה, הן זכויות המעוגנות בחוק הביטוח הלאומי ובחוק הביטוח, כאשר גמלת תלויים המשולמת על ידי המוסד לביטוח לאומי משולמת בתנאים מסוימים לבני משפחתו של המבוטח אשר נפטר כתוצאה מפגיעה בעבודה ו/או עקב פעולת התנדבותו במקרים בהם מדובר במתנדב. הזכאות לקבלת גמלת תלויים מטעם המוסד לביטוח לאומי, מהווה את אחד מהזכויות המוענקות לבני משפחתו של נפטר מפגיעה בעבודה, כאשר במקרים רבים, בני משפחתו של המנוח זכאים גם לקבלת פיצוי כספי מטעם חברות הביטוח באמצעותן מבוטח מקום העבודה וגם מחברות הביטוח בהן המבוטח היה מבוטח במסגרת פוליסות אישיות אותן הוא רכש.

לא מוותרים על מעטפת ביטחון כלכלית

זכויות בני משפחה של נפטר מפגיעה בעבודה, מחייבות את בני משפחתו לברר את זכויותיהם עד תום, זאת על מנת להבטיח לעצמכם מעטפת ביטחון כלכלית הנדרשת ביתר שאת במקרים בהם אחד מהמפרנסים העיקריים במשפחה נפטר. בכל הנוגע לגמלת תלויים המוענקת על ידי בני משפחתו של הנפטר, הזכאים לקבלת הגמלה החודשית הן (על פי הסדר הבא): אלמן/ה, ילדיו של המבוטח שנפטר (כולל ילד חורג או מאומץ), הוריו של הנפטר וקרובים אחרים כגון: סב/סבתא, אח/אחות.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר

התנאים לקבלת גמלת הקצבה משתנים בהתאם למקרה ומקרה והם מחייבים בירור מעמיק מצידכם בכל הנוגע לשמירה על מלוא זכויותיכם על פי חוק הביטוח הלאומי וחוקי הביטוח השונים. אצלנו בחברת זכות ויוזמה – החברה למימוש זכויות, תוכלו להבטיח לעצמכם שירותי סיוע והכוונה בכל הנוגע לבירור מלוא זכויותיכם גם במסגרת זכויות בני משפחה של נפטר מפגיעה בעבודה.

לפרטים נוספים בנושא ולתיאום פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא כל התחייבות מצידכם עם אחד מהנציגים המומחים של זכות ויוזמה.

זכויות בני משפחה של נפטר מפגיעה בעבודה - תאונת עבודה

אל תוותרו על זכויותיכם! אם עברתם תאונת עבודה, יתכן ומגיע לכם פיצוי כספי!

שימו לב! במקרה של תביעת תאונת עבודה, תשלום השכ"ט עבורנו הוא רק לפי ההצלחה בתביעה!

אנו מסייעים למשתכרים החל מ-6000 ש"ח בחודש (שכירים ועצמאיים)

לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות.

הפגישות נעשות עם סוכן אצלכם בסלון או באונליין בלי צורך לצאת מהבית.

 התקשרו עכשיו 072-3954543

או מלאו את הפרטים שלכם ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם:

או התקשרו 072-3954543
אנו נחזור אליך בעניין סיוע במימוש זכויותך הרפואיות בתחומים שונים
*הייעוץ אינו משפטי