תאונת עבודה בקרסול

תאונת עבודה בקרסול עלולה לקרות לכל עובד בעיקר לאלו שעבודתם כרוכה בהליכה מרובה. הרבה עובדים מתחומים שונים מדווחים כי נפגעו בקרסול בעת הליכה לעבודתם או חזרה ממנה. מקצועות שעבודתם כרוכה בהליכה מרובה מדווחים על חבלה בקרסול בעבודה כמו: עובדי ניקיון, שליחים ועובדי תעשייה  וכו’ דיווחו על פגיעות שונות בקרסול במהלך עבודתם. במצב של תאונת עבודה בקרסול כדאי לדעת שהעובד עשוי  להיות זכאי לפיצוי כספי מביטוח לאומי וחברות הביטוח.

במאמר הבא נסקור מספר נושאים חשובים:

סוגי תאונות עבודה בקרסול

תאונת עבודה בקרסול מתרחשת לרוב עקב החלקה על קרקע חלקה, החלקה על מדרכות לא תקינות, תאונת דרכים במיוחד תאונת אופנוע ועוד. סוגי תאונות עבודה בקרסול נחלקות למכה יבשה בקרסול, נקע בקרסול ושבר בקרסול. כל אחד מסוגי תאונות העבודה מצריך טיפול בהתאם.

  • מכה יבשה בקרסול בעבודה
    במצב זה הקרסול ניזוק באופן קל ביותר ואינו דורש טיפול מסוים. לרוב מדובר על כאב קל אשר חולף תוך זמן קצר.
  • נקע בקרסול בעבודה
    במצב של נקע בקרסול מדובר על מצב חמור יותר מאשר מכה יבשה, אשר מלווה בכאבים חזקים ונפיחות באזור הקרסול, כך שהנפגע לא יכול לדרוך על רגליו או לעמוד עליה. במצב זה הנפגע לא מסוגל לבצע תנועות שונות בקרסול וברוב המקרים מדובר קרע של הרצועות בצורה חלקית ויש צורך בקבלת טיפול.
  • שבר בקרסול בעבודה
    במצב של שבר בקרסול שהוא המצב הקשה ביותר בתאונות עבודה בקרסול, ישנו קרע מלא של רצועות הקרסול והנפגע לא מסוגל להניע את קרסולו כלל. הפגיעה מלווה בכאבים עזים ונפיחות ומחייבת פינוי לבית החולים ואף לניתוח שחזור רצועות הקרסול שלאחריה על הנפגע לעבור סדרת טיפולי פיזיותרפיה.

כיצד נקבע הפיצוי במקרה של תאונת עבודה בקרסול?

במצב של תאונת עבודה בקרסול אשר הוכרה כתאונת עבודה עשוי הנפגע לזכות בפיצוי כספי מטעם ביטוח לאומי, וחברות הביטוח השונות בהתאם לחומרת הפציעה והירידה בתפקודו של המבוטח כתוצאה מכך. במצב זה הפיצוי נקבע בהתאם לאחוזי נכות מתאונת עבודה אשר נפסקים ע”י הועדה הרפואית בביטוח לאומי, אם קבעה הוועדה:

  • 9%-19% – הפיצוי הוא מענק חד פעמי.
  • 20% ומעלה- קצבה חודשית כל חודש לכל החיים.

תאונת עבודה בקרסול - מימוש מלא של זכויותך!

במצב של תאונת עבודה בקרסול, החברה למימוש זכויות רפואיות חברת זכות ויוזמה, מלווה את הנפגע לאורך כל התקופה הקשה שעובר הנפגע  החל משלב ההכרה בפגיעה ועד לעמידה מול הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי לצורך קבלת פיצוי כספי. חברת זכות ויוזמה, בונה תיק רפואי מקיף אשר מציג את מצבו הרפואי והתפקודי של הנפגע על מנת לקבל את הפיצוי הכספי הגבוה ביותר מביטוח לאומי.

אל תוותרו על זכויותיכם! אם עברתם תאונת עבודה, יתכן ומגיע לכם פיצוי כספי!

שימו לב! במקרה של תביעת תאונת עבודה, תשלום השכ"ט עבורנו הוא רק לפי ההצלחה בתביעה!

אנו מסייעים למשתכרים החל מ-6000 ש"ח בחודש (שכירים ועצמאיים)

לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות.

הפגישות נעשות עם סוכן אצלכם בסלון או באונליין בלי צורך לצאת מהבית.

 התקשרו עכשיו 072-3954543

או מלאו את הפרטים שלכם ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם:

או התקשרו 072-3954543
אנו נחזור אליך בעניין סיוע במימוש זכויותך הרפואיות בתחומים שונים
*הייעוץ אינו משפטי