תאונת עבודה בזמן הפסקת צהריים

תאונת עבודה בזמן הפסקת צהריים יכולה לקרות לכל אדם בין זה בתוך המשרד או מחוץ למשרד. רוב התאונות מדווחות ע”י עובדי התעשייה והמפעל וכן ע”י מפעילי מכונה ועובדי ייצור שונים למיניהם. במצב של תאונת עבודה בזמן הפסקת צהריים כדאי לדעת שהעובד עשוי להיות זכאי לפיצוי כספי מביטוח לאומי וחברות הביטוח. במידה ותאונת עבודה גרמה לכם לפציעות בגוף ולהתדרדרות המצב הבריאותי שלכם.

במאמר הבא נסקור מספר נושאים חשובים:

סוגי תאונות עבודה בזמן הפסקת צהריים

  • תאונת עבודה בזמן הפסקת צהריים במשרד
    תאונת עבודה בזמן הפסקת צהריים במשרד יכולה להתרחש במשרד עצמו, בין אם זה החלקה על רצפה רטובה, נפילת בדרך לאחד החדרים במשרד, נפילה במדרגות המשרד, נפילת מאחד החפצים במשרד או מנפילה של חפץ עליכם ועוד. במצב בו נפגע העובד יש לפנות את העובד לקבלת טיפול רפואי. במידה ומדובר על חבלה קלה ניתן להשתמש בעזרה ראשונה במשרד. הדבר החשוב ביותר הוא לגשת לרפואה דחופה או לקופ”ח גם אם התאונה היא קלה.
  • תאונת עבודה בזמן הפסקת צהריים מחוץ למשרד
    תאונת עבודה בזמן הפסקת צהריים מחוץ למשרד יכולה להיות בעת חציית מעבר החציה, התחלקות על מדרכה רטובה וכל דבר אחר מחליק או נפילה ממפגע בדרך ועוד. בעת תאונת מחוץ לעבודה אשר גרמה לפציעה קשה יש להתפנות מהר לבית החולים על מנת לקבל טיפול. רצוי לצלם את מקום התאונה ולדווח למעביד בסמוך ככל הניתן לתאונה.

כיצד נקבע הפיצוי במקרה של תאונת עבודה בזמן הפסקת צהריים?

במצב של תאונת עבודה אשר הוכרה כתאונת עבודה בזמן הפסקת צהריים, עשוי הנפגע לזכות בפיצוי כספי מטעם ביטוח לאומי, וחברות הביטוח השונות בהתאם לחומרת הפציעה והירידה בתפקודו של המבוטח כתוצאה מכך. במצב זה הפיצוי נקבע בהתאם לאחוזי נכות מתאונת עבודה אשר נפסקים ע”י הוועדה הרפואית בביטוח לאומי אם קבעה הוועדה:

  • 9-19% הפיצוי הוא מענק חד פעמי.
  • 20% ומעלה- קצבה חודשית כל חודש לכל החיים.

תאונת עבודה בזמן הפסקת צהריים - מימוש מלא של זכויותיך!

במצב של תאונת עבודה בזמן הפסקת צהריים, החברה למימוש זכויות רפואיות חברת זכות ויוזמה, מלווה את הנפגע לאורך כל התקופה הקשה שעובר הנפגע החל  משלב ההכרה בפגיעה ועד לעמידה מול הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי לצורך קבלת פיצוי כספי. חברת זכות ויוזמה, בונה תיק רפואי מקיף אשר מציג את מצבו הרפואי ותפקודי של הנפגע על מנת לקבל את הפיצוי הכספי הגבוה ביותר מביטוח לאומי.

אל תוותרו על זכויותיכם! אם עברתם תאונת עבודה, יתכן ומגיע לכם פיצוי כספי!

שימו לב! במקרה של תביעת תאונת עבודה, תשלום השכ"ט עבורנו הוא רק לפי ההצלחה בתביעה!

אנו מסייעים למשתכרים החל מ-6000 ש"ח בחודש (שכירים ועצמאיים)

לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות.

הפגישות נעשות עם סוכן אצלכם בסלון או באונליין בלי צורך לצאת מהבית.

 התקשרו עכשיו 072-3954543

או מלאו את הפרטים שלכם ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם:

או התקשרו 072-3954543
אנו נחזור אליך בעניין סיוע במימוש זכויותך הרפואיות בתחומים שונים
*הייעוץ אינו משפטי