פוליסת תאונות אישיות נכות תעסוקתית

תאונה, עלולה לגרור אובדן כושר עבודה זמני או קבוע וזאת מעבר לעובדה שהנפגעים כתוצאה מתאונה, מוצאים את עצמם מתמודדים עם כאבים פיזיים ונפשיים, אשר יכולים ללוות אותם זמן רב ואף לפגוע משמעותית ברמת החיים שלהם.

במקרה זה רצוי לבדוק את פוליסת התאונות אישיות שברשותכם, פוליסה זו עשויה להכיל מרכיב שנקרא נכות תעסוקתית שבועית אשר יקנה לך פיצוי כספי שבועי בגין הימים בהם תשבו בבית כתוצאה מהתאונה.

במאמר הבא נסקור מספר נושאים חשובים:

נכות תעסוקתית שבועית במקרה של תאונה

אנשים רבים מוציאים מדי חודש מאות ואלפי שקלים בעבור ביטוחים ובין היתר גם עבור פוליסת תאונות אישיות נכות תעסוקתית, זאת מתוך מחשבה שאם יום יבוא והם חלילה יגיעו למצב של תאונה ואובדן כושר עבודה, הם יהיו זכאים לקבלת פיצויים, אשר יסייעו להם לשמור על רמת חיים. פוליסת תאונות אישיות נכות תעסוקתית עשוי לשלם לכם כ 1000 ₪ לכל שבוע עד תקופה 108 שבועות במקרה של תאונה\תאונות עבודה.
בכדי לממש את הזכות להכרה כמחלת מקצוע יש להגיש טפסי תביעה לחברת הביטוח.

זמן לשוחח עם מקצוענים

בכדי לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים עבור נכות תעסוקתית פוליסת תאונות אישיות, הנפגעים מתאונה עשויים לחוות קשיים בירוקרטים של איסור חומר רפואי והתנהלות מול חברות הביטוח השונות.

אם גם אתם נפגעתם כתוצאה מתאונה קיים סיכוי שמגיעים לכם פיצויים כספיים.
המומחים של זכות ויוזמה יבצעו בדיקה מקיפה של כל הביטוחים הפרטיים שלכם ותגיש עבורכם את כל המסמכים בהתאם לדרישות חברות הביטוח.

תמונה של טופס פוליסת תאונות אישיות נכות תעסוקתית

אל תוותרו על זכויותיכם! אם אתם סובלים מבעיה רפואית, יתכן ומגיע לכם תשלום מחברות הביטוח!

הפגישות נעשות עם סוכן אצלכם בסלון או באונליין בלי צורך לצאת מהבית.

לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות

 התקשרו עכשיו 072-3934455

או מלאו את הפרטים שלכם ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם:

אנו נחזור אליך בעניין סיוע במימוש זכויותך הרפואיות בתחומים שונים
*הייעוץ אינו משפטי