מחלת מקצוע כתפיים

אם בעבר רבים לא היו מודעים לזכויות שלהם ולא ידעו מה לעשות עם המחלות השונות, שהתפתחו כתוצאה מהעבודה שלהם, הרי שהיום יש הרבה יותר מודעות לתחום. מחלת מקצוע כתפיים עלולה להתפתח אצל כל אדם, שעובד עם הידיים שלו מעל גובה הכתפיים. הדבר נכון לגבי צבעים, שיפוצניקים, אינסטלטורים וכל מי שעובד עם ציוד רוטט. חשוב לדעת כי בחלק גדול מהמקרים ניתן להוכיח את הקשר בין מחלת המקצוע לבין אופי התפקיד של העובד, דבר שיזכה את העובד בפיצוי כספי מטעם המוסד לביטוח לאומי. המטרה היא לספק פיצוי עבור אובדן ימי העבודה ולאפשר לעובד לעבור שיקום מלא, במטרה להחזיר לו את היכולת לתפקד בצורה תקינה.

מחלת מקצוע כתפיים – חשוב להכיר את הזכויות של העובדים

אומנם רבים היום יותר מודעים לזכויות שלהם, אך עדיין ישנו קושי מהותי להתנהל בצורה נוחה ויעילה מול המוסד לביטוח לאומי. תהליך ההכרה במחלת המקצוע לוקח לא מעט זמן ודורש מילוי של טפסים רבים והגשה של מסמכים ואישורים רפואיים. לכן מומלץ תמיד להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום, על מנת לזרז את התהליך ולממש את מלוא הזכויות המגיעות לעובד. נציגי החברה יודעים בדיוק כיצד להתנהל מול הבירוקרטיה המסורבלת של המוסד לביטוח לאומי והם מכירים לעומק את כל הניואנסים השונים, הדרושים להצלחת התהליך. חברה ברמה גבוהה מסוגלת לסייע לכל עובד שסובל ממחלת כתפיים לממש את הזכויות שלו ולהוכיח כי מדובר על מחלת מקצוע, שנוצרה כתוצאה מאירועים חוזרים ונשנים המהווים חלק בלתי נפרד מתפקידו של העובד.

מחלת מקצוע כתפיים – נקודות חשובות שכדאי להכיר

אחת ממחלות המקצוע המוכרות על ידי המוסד לביטוח לאומי, הינה מצב רפואי הקרוי – כתף קפואה. מצב זה מאופיין על ידי הצטלקויות והידבקויות שונות, הנוצרות ברצועות של מפרק הכתף. כתוצאה מכך, נוצר אובדן גמישות של המפרק, הגבלת תנועה ותחושת כאב. נגרים, מכונאים, סבלים, חשמלאים וכדומה, נוטים לסבול יותר מהבעיה. הטיפול כולל לרוב תרופות אנטי דלקתיות ומשככי כאבים, זריקות לתוך המפרק ופיזיותרפיה. מדובר על מחלה שמתפתחת עם הזמן, לכן תחושת הכאב והגבלת התנועה רק הולכים ומתגברים, ללא טיפול מתאים. חשוב להיעזר באנשי מקצוע שמתמחים בתחום, על מנת להתמודד עם המוסד לביטוח לאומי בצורה היעילה ביותר.

זכות ויוזמה – כי אין סיבה לוותר על הזכויות של העובדים

אנו בזכות ויוזמה מאמינים כי לכל עובד מגיע סיוע בהתמודדות עם המוסד לביטוח לאומי, מאחר ואין שום סיבה להתמודד עם הבירוקרטיה בצורה עצמאית. אנו מתמחים במימוש זכויות רפואיות של עובדים ונשמח לסייע במקרים של מחלת מקצוע כתפיים. אנו מקפידים על ליווי אישי לכל אורך התהליך והצמדת מנהלת תיק אישית לכל לקוח. המטרה היא לספק זמינות מלאה וסיוע לכל אורך התהליך מול המוסד לביטוח לאומי. למידע נוסף, צרו קשר!

מחלת מקצוע כתפיים