טופס תביעה מחלת מקצוע

לא מעט עובדים סובלים ממחלות מקצוע, מבלי בכלל להכיר את הזכויות שלהם. רבים מתמודדים בצורה עצמאית עם הטיפולים היקרים, הבדיקות המעיקות והביקורים החוזרים אצל הרופאים המומחים, מבלי לדעת כי הביטוח הלאומי אמור לסייע להם להתמודד עם המצב ולממן את כל הטיפולים הרפואיים, הדרושים לצורך שיקום מלא. חשוב להבין כי הביטוח הלאומי מכיר במספר מחלות מקצוע, לכן במידה והעובד סובל מאחת המחלות המופיעות ברשימות של הביטוח הלאומי, הוא זכאי לקבל סיוע. חשוב כמובן להוכיח את הקשר בין המחלה שהתפתחה אצל העובד לבין התפקיד שהוא מבצע על בסיס יומיומי וסביבת העבודה שהוא נאלץ לעבוד בה. במידה וניתן יהיה להוכיח קשר ביניהם, העובד יהיה זכאי לאחוזי נכות זמניים או קבועים מהביטוח הלאומי, לצד קצבה חודשית או מענק חד פעמי.

טופס תביעה מחלת מקצוע – התחלת התהליך בביטוח לאומי

אנשים רבים מנסים להגיש את הטופס בצורה עצמאית, דבר שמפגיש אותם עם נבכי הבירוקרטיה של המוסד לביטוח לאומי. יש צורך לצרף אישורים ומסמכים שונים, למלא את הטופס בצורה מקצועית ומלאה ולהכיר את כל הניואנסים השונים, המסייעים לזרז את התהליך ולהשיג את דמי הקצבה המקסימליים ביותר. לכן מומלץ להסתייע בשירותיה של חברה המתמחה במימוש זכויות רפואיות. אנשי החברה יוכלו לסייע לכל אדם הסובל ממחלת מקצוע, במטרה להבטיח לו מימוש מלא של כל הזכויות המגיעות לו לפי חוק. החברה תוכל לסייע בהוכחת הטענה כי המחלה נגרמה בעקבות חשיפה הדרגתית לגורם מסכן במקום העבודה, כגון חומר כימי, עבודה עם כלי עבודה מסוימים או סביבת עבודה בעייתית.

טופס תביעה מחלת מקצוע ושאר הגורמים החיוניים

כל עובד המעוניין להכיר במחלה שלו בתור מחלת מקצוע, חייב למלא את טופס “בקשה למתן טיפול רפואי לנפגע עבודה” ולהחתים את המעסיק עליו. לאחר מכן, יש למלא את טופס “תביעת קבלת דמי פגיעה” ולצרף אליו מסמכים רלוונטיים, המוכיחים כי המחלה נגרמה בעקבות אופי או סביבת העבודה. כמו כן, יש לצרף לטופס זה את סיכום המחלה מבית החולים, מאחר והדבר חיוני להוכחת מחלת המקצוע. מעבר לכך, יש לגשת לרופא תעסוקתי, על מנת לקבל אישור כי אכן מדובר על מחלת מקצוע. אישור זה יאפשר לעובד לקבל טיפול ללא תשלום, לצורך שיקום והתאוששות מלאים. בנוסף, יש לעבור וועדה רפואית של הביטוח הלאומי, על מנת לקבל הכרה רשמית במחלת המקצוע ולזכות באחוזי נכות, לצורך קבלת הקצבה החודשית או המענק החד פעמי.

מעוניינים להגיש טופס תביעה מחלת מקצוע? מסתבכים עם הבירוקרטיה של הביטוח הלאומי? אנחנו כאן עבורכם!
אנו בחברת זכות ויוזמה נשמח לסייע לכם להתנהל מול המוסד לביטוח לאומי, במטרה לממש את מלוא הזכויות המגיעות לכם לפי חוק.
אנו מספקים מנהלת תיק אישית לכל לקוח, על מנת להבטיח ליווי אישי לכל אורך הדרך. לפרטים נוספים, צרו קשר!

אל תוותרו על זכויותיכם! אם אתם סובלים מבעיה רפואית שנגרמה עקב עבודתכם, יתכן ומגיע לכם פיצוי כספי!

שימו לב! במקרה של מחלות מקצוע אנו מסייעים למשתכרים החל מ-6,000 ש"ח בחודש (שכירים ועצמאיים)

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות, יש למלא את הפרטים הבאים: 
הפגישות נעשות עם סוכן אצלכם בסלון או באונליין בלי צורך לצאת מהבית.

התקשרו עכשיו 072-3954544

או התקשרו: 072-3954544
*אנו נחזור אליך בעניין סיוע במימוש זכויותיך הרפואיות בתחומים שונים

*הייעוץ אינו משפטי