דיכאון כתוצאה מעבודה

ישנם מצבים בהם עובדים נתונים ללחצים מטרידים במקום עבודתם, לעימותים, ליחס מתמכר באופן מתמיד מהמעסיקים שלהם, לסילוק מתפקידיהם להורדות דרגה מבחינת העיסוק ועוד מקרים אשר משפיעים על נפשו של האדם.

בעקבות כך, עשויות תופעות אלו להשפיע באופן כה חזק על נפשו כך שהדבר יביאו לידי דיכאונות ו/או התפרצויות של מחלות נפש שונות שיכול ולא היו מתפרצות אילולא הטריגר של מקום העבודה.

במקרים רבים ניתן להכיר בפגיעה נפשית כתאונת עבודה. אולם, תביעות מהסוג שלעיל זוכות לביקורת ולבדיקה קפדנית ביותר מצד  הביטוח הלאומי.

במאמר הבא נסקור מספר נושאים חשובים:

אחוזי נכות בעבור דיכאון כתוצאה מעבודה

עובד אשר לקה בבעיה של דיכאון כתוצאה מעבודה, כמו למשל – דיכאון או פוסט טראומה, אשר פוגעת בכושר העבודה בשיעור של כ 50% לפחות, עשויה לזכות את העובד לקבל קצבת נכות נפשית, מהמוסד לביטוח לאומי.

הוועדה הרפואית של ביטוח לאומי היא זו מהווה את גורם ההחלטה האם המבוטח סובל מנכות נפשית ומפגיעה בכושר העבודה שלו. הדבר מבוסס במסמכים הרפואיים אשר מוגשים לוועדה וכן על פי החלטתה.

מחשבון פיצוי במקרה של דיכאון כתוצאה מעבודה

  1. לחצו על הקישור הבא ותוכלו להשתמש במחשבון תאונת עבודה של זכות ויוזמה. במחשבון תוכלו לקבל הערכה של גובה הפיצוי הכספי שיתכן ואתם עשויים לקבל על בסיס הנתונים שהזנתם ◄ תאונות עבודה.
  2. מחשבון לחישוב ימי המחלה ודמי הפגיעה שיתכן ונפגע זכאי להם ◄ חישוב דמי פגיעה תאונת עבודה.

דיכאון כתוצאה מעבודה - מימוש מלא של זכויותיך!

במצב של תאונת עבודה  דיכאון, חברת זכות ויוזמה, מלווה את הנפגע לאורך כל התקופה הקשה שעובר הנפגע החל משלב ההכרה בפגיעה ועד לעמידה מול הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי לצורך קבלת פיצוי כספי. חברת זכות ויוזמה, בונה תיק רפואי מקיף אשר מציג את מצבו הרפואי ותפקודי של הנפגע על מנת לקבל את פיצוי כספי גבוה מביטוח לאומי.

טופס פטור ממס הכנסה

אל תוותרו על זכויותיכם! אם עברתם תאונת עבודה, יתכן ומגיע לכם פיצוי כספי!

שימו לב! במקרה של תביעת תאונת עבודה, תשלום השכ"ט עבורנו הוא רק לפי ההצלחה בתביעה!

אנו מסייעים למשתכרים החל מ-6000 ש"ח בחודש (שכירים ועצמאיים)

לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות.

הפגישות נעשות עם סוכן אצלכם בסלון או באונליין בלי צורך לצאת מהבית.

 התקשרו עכשיו 072-3954543

או מלאו את הפרטים שלכם ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם:

או התקשרו 072-3954543
אנו נחזור אליך בעניין סיוע במימוש זכויותך הרפואיות בתחומים שונים
*הייעוץ אינו משפטי