דיווח תאונת עבודה

תאונת עבודה מחייבת דיווח לרשויות השונות בהתאם לפקודת התאונות ומחלות משנת 1945. הדיווח לרשויות השונות בית חולים, ביטוח לאומי, קופת חולים ומשטרת ישראל במקרה של תאונת דרכים בהם יש נפגעים מחייבת מילוי טופס דיווח תאונת עבודה ע”י המעסיק.

במאמר הבא נסקור מספר נושאים חשובים:

מהו דיווח תאונת עבודה?

דיווח תאונת עבודה הוא דיווח אשר נעשה באמצעות טופס אשר ממלא המעסיק, טופס דיווח תאונת עבודה נקרא גם טופס בל 250, הטופס מכיל את פרטי המעסיק, פרטים אישיים, פרטי התאונה ונדרשת עליו חתימה של המעביד. כל תאונת עבודה שבה מעורב העובד מחייבת דיווח על התאונה ומילוי טופס דיווח על תאונת עבודה טופס בל 250.

איך מדווחים על תאונת עבודה?

הדיווח מתבצע באמצעות טופס דיווח בל 250, בעת תאונת עבודה או תאונת דרכים במסגרת העבודה יש לעדכן את המעביד, והמעביד צריך למלא את טופס הדיווח. טופס דיווח על תאונת עבודה ישמש את הנפגע להצגה במיון ורפואה דחופה וכמו כן לפקידי הביטוח לאומי. טופס זה מהווה אישור של המעביד לכך שקרתה התאונה והוא חלק בלתי נפרד המהווה את האישור לכך שאכן קרתה תאונה.

חשוב! לשים לב שהטופס מלא בצורה נכונה ותואם את הפרטים בניירת הרפואית, שכן סתירה בין דיווח המעביד לניירת הרפואית או לטפסי הפגיעה עשויה להוביל לבירור מעמיק של פקידי הביטוח הלאומי, ואף לחקירה.

איך עצמאי מדווח על תאונת עבודה?

עצמאי מדווח על תאונת עבודה באמצעות טופס הנקרא בל 283, זהו למעשה טופס דיווח לעצמאי.

טופס דיווח על תאונת עבודה

למה כדאי לכם להסתייע בעת הדיווח בחברת זכות ויוזמה?

בזכות ויוזמה מאמינים בסיוע וליווי אישי ומקצועי בעת דיווח תאונת עבודה וטיפול בתביעה. הפנייה לזכות ויוזמה בעת דיווח תאונה נותנת לכם את היתרונות הבאים: אנו נבצע את הדיווח בצורה מקצועית בשיתוף מומחים רפואים תוך מתן שומת לב לפרטים הקטנים, כמו כן הדיווח על תאונת עבודה יהיה פשוט יותר ומקצועי ואינו מצריך יציאה מבית לפגישה, הפגישה היא ללא עלות וללא התחייבות ומתבצעת בביתכם. בעת הצורך תוכלו לקבל סיוע בקביעת תורים והתנהלות מול קופו החולים, שכר הטרחה הינו נמוך בהתאם לחוק ועומד על 13%.

אל תוותרו על זכויותיכם! אם עברתם תאונת עבודה, יתכן ומגיע לכם פיצוי כספי!

שימו לב! במקרה של תביעת תאונת עבודה, תשלום השכ"ט עבורנו הוא רק לפי ההצלחה בתביעה!

אנו מסייעים למשתכרים החל מ-6000 ש"ח בחודש (שכירים ועצמאיים)

לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות.

הפגישות נעשות עם סוכן אצלכם בסלון או באונליין בלי צורך לצאת מהבית.

 התקשרו עכשיו 072-3954543

או מלאו את הפרטים שלכם ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם:

או התקשרו 072-3954543
אנו נחזור אליך בעניין סיוע במימוש זכויותך הרפואיות בתחומים שונים
*הייעוץ אינו משפטי