קרע במיניסקוס בעבודה

קרע במניסקוס בברך הינה פציעה נפוצה יחסית בקרב אנשי מקצוע,עובדים וספורטאים. פציעה זו עשויה לגרום לנפיחות, כאב והגבלה תפקודית בברך. מה הם הזכויות הרפואיות והאם היא מוכרת על ידי ביטוח לאומי כתאונת עבודה?

במאמר הבא נסקור מספר נושאים חשובים:

מה זה קרע במיניסקוס?

קרע במיניסקוס היא אחת מפציעות הברכיים הנפוצות ביותר אשר גורמות לכאב רב בברך. זהו קרע באחד או יותר מרצועות הסחוסיות בברך הנקראות מיניסקוסים. מיניסקוס הינה רקמה סחוסית המשמשת כבולם זעזועים במפרק הברך ועלולה להיקרע כתוצאה מטראומה או בלאי יומיומי שהצטבר.

מה הם התסמינים?

  • כאב מתמשך בברך
  • נפיחות במקום
  • חוסר יכולת או קושי ביישור הברך
  • קושי קל או קשה בהליכה
  • כאב חד ופתאומי בברך

קרע במיניסקוס תאונת עבודה

קרע מיניסקסוס יכול להתרחש כתוצאה מסיבות רבות במהלך העבודה – נפילה מסולם, תנועה לא נכונה עם הברך, החלקה או סיבוב ויצירת עומס על הברך כמו למשל משיכת ודחיפת חפצים כבדים ועוד.

חשוב לציין כי יש מצבים בהם קרע במיניסקוס אינו נגרם כתוצאה מאירוע פתאומי כמו תאונה  וניתן להכיר בו כפגיעה בעבודה בשם מיקרו-טראומה של הברכיים או ” קרע ניווני ” וזאת אם מדובר במצב בו הפגיעה בברכיים נגרמה כתוצאה מפגיעה מצטברת וחוזרת על רקע תנאי עבודה, לדוגמא אנשי מקצוע אשר עובדים הרבה על הברכיים, רצפים, אינסטלטורים ועוד.

נפילה מסולם בעבודה

קרע מיניסקוס בעבודה

קרע מיניסקסוס כתוצאה מתאונת עבודה עלול להביא לידי פגיעה תפקודית קשה עם הגבלה וקושי בביצוע פעולות יומיומיות. פעמים רבות עובדים שנפגעו בברך חושבים כי מדובר בפגיעה או שחיקה חולפת והם מנסים להמשיך בשגרת החיים ללא התייחסות רצינית לפגיעה וכך עובר זמן רב עד לאבחנה של קרע מיניסקסוס דבר שעשוי לפגוע בתהליך תביעה לתאונת עבודה העובד הנפגע מול המוסד לביטוח לאומי וכן במימוש מלא של זכויותיו הרפואיות.

נפגעת בברך בעבודה? ייתכן ואתה זכאי לפיצוי כספי!

אחוזי הנכות בגין קרע מיניסקסוס תלויים בגורמים רבים, בין היתר במידת הפגיעה התפקודית, מידת הפגיעה במיניסקוס, אי יציבות הברך, הגבלה בתנועת הברך, האם יש נעילות ואם יש צורך בניתוח לכריתת המיניסקוס, האם יש הפרעות תפקודיות שונות ועוד רבים אחרים.

קרע במיניסקוס בעבודה – פנו לזכות ויוזמה!

אם נפגעתם מחבלת ברך קרע במיניסקוס פנו אלינו, זכות ויוזמה ואנו נדאג לסייע לכם לקבל דמי פגיעה עבור כל ימי העבודה שאיבדתם. אנו ממליצים לכם לא להשאיר את ההתמודדות רק לעצמכם מהסיבה שהמוסד לביטוח לאומי אינו נוטה להקל על עובדים התובעים ובודק בקפידה את כל נסיבות התאונה. לכן, אם נפצעתם בעבודה אנו בזכות ויוזמה החברה למימוש זכויות רפואיות נלווה אתכם באופן אישי ומקצועי ונכין עבורכם את תיק התביעה עפ”י הדרישות, תיעוד מסמכים רפואיים, נשלים בדיקות רפואיות ונצרף חוות דעת של רופאים מומחים שיאשרו את מגבלתכם הגופנית כתוצאה מנפילתכם מסולם בעבודה. זכות ויוזמה ילוו אתכם עד למימוש מלא של זכויותיכם ! 

אל תוותרו על זכויותיכם! אם עברתם תאונת עבודה, יתכן ומגיע לכם פיצוי כספי!

שימו לב! במקרה של תביעת תאונת עבודה, תשלום השכ"ט עבורנו הוא רק לפי ההצלחה בתביעה!

אנו מסייעים למשתכרים החל מ-6000 ש"ח בחודש (שכירים ועצמאיים)

לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות.

הפגישות נעשות עם סוכן אצלכם בסלון או באונליין בלי צורך לצאת מהבית.

 התקשרו עכשיו 072-3954543

או מלאו את הפרטים שלכם ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם:

או התקשרו 072-3954543
אנו נחזור אליך בעניין סיוע במימוש זכויותך הרפואיות בתחומים שונים
*הייעוץ אינו משפטי