נפגעי תאונות עבודה

נפגעת בתאונת עבודה? גם אם מדובר בפגיעה קלה, סביר להניח שמגיע לך פיצוי כספי שיוכל לעזור לך להחלים, להשתקם ולחזור לשגרה – רק אם תדע כיצד לממש אותו. בזכות ויוזמה צברנו ניסיון עשיר בליווי נפגעי תאונות עבודה מכל מגזרי המשק. צור קשר ונציג מטעמנו יעשה לך שיחת הכוונה ויסביר לך בדיוק מהו התהליך שצפוי לך. לאחר מכן נתאם לך פגישה עם מנהלת הזכויות האישית שלך בזכות ויוזמה, שתלווה אותך, יחד עם צוות המומחים שלנו לתאונות עבודה – עד שתקבל את הפיצוי המגיע לך.

אין זה משנה אם אתה פועל ייצור, פקיד, נהג, מורה, הייטקיסט, מהנדס, עצמאי, בעל מקצוע חופשי, מנכ”ל, או אסטרונאוט. בכל עבודה בה תעסוק, אתה עלול להיפגע בתאונת עבודה. תאונה זו יכולה להיות תאונת עבודה קלה שמאפשרת לך לחזור לשגרה באופן מידי או תוך ימים ספורים, או חס וחלילה תאונת עבודה קשה יותר, שעלולה להשבית אותך לתקופה ארוכה יותר ולפגוע ביכולת שלך להתפרנס. לשמחתנו, החוק מכיר בתאונת עבודה כאירוע שמקנה לך כנפגע, זכויות רפואיות וכלכליות. 

מה היא תאונת עבודה?

תאונת עבודה עלולה להיגרם בכל מקום וממגוון סיבות. תנועה לא נכונה, תקלה טכנית, חוסר תשומת לב – כל אלו עלולים לגרום לפגיעה במהלך יום העבודה שלך אך לא רק. החוק מכיר גם בתאונה שהתרחשה בדרך לעבודה או בחזרה כתאונת עבודה לכל דבר.

נפגעת בתאונת עבודה? אתה לא לבד

כאמור, המוסד לביטוח לאומי עשוי להכיר בך כנפגע תאונת עבודה ומעמיד לרשותך סל הטבות שיעזרו לך בתקופה בה איבדת את כושר העבודה שלך או נגרמה לך נכות כתוצאה מתאונת העבודה. אבל בישראל, כמו תמיד, בלי מלחמות, קשה לקבל את הזכויות המגיעות לך. 

מהניסיון העשיר שצברנו בזכות ויוזמה בנושא מימוש זכויות לנפגעי תאונות עבודה, אנו יודעים שביטוח לאומי וחברות הביטוח הפרטיות לא מתלהבות לשלם לך את הפיצוי או את הקצבה… במרבית המקרים, תמצא את עצמך נלחם בפקידים ובסחבת הבירוקרטית, שקוע בניירת, נדרש למלא אינספור טפסים ולקוות לטוב. לכן, אם נפגעת בתאונת עבודה אל תחכה למחר. פנה למומחים שלנו בזכות ויוזמה עוד היום!

זכות ויוזמה נמצאת כאן בשבילך

אנחנו, בזכות ויוזמה נלווה אותך ונילחם עבורך עד שתקבל את כל המגיע לך ונדאג שתקבל את הפיצוי הראוי במקרה של תאונת עבודה קלה. אם תאונת העבודה קשה ובעלת השלכות רפואיות ארוכות טווח, נדאג שתקבל קצבת נכות זמנית או קצבת נכות קבועה ובמידת הצורך גם קצבת סיעוד. אך אנחנו לא נעצור כאן. לאחר שתקבל את כל זכויותיך, נבדוק את זכאותך לפטור ממס הכנסה מסיבות רפואיות. פטור זה הוא הטבה כלכלית משמעותית ביותר שיכולה ללוות אותך תקופה ארוכה ובמצבים מסוימים כל חייך והיא שווה לך כסף רב! 

איך אנחנו עושים זאת? 

מנהלת הזכויות האישית שלך תבדוק את הזכאות שלך לפיצוי או גמלה כתוצאה מתאונה העבודה ותתאם לך בדיקות במכונים רפואיים המתמחים בסוג הפגיעה שלך ותבדוק מה הן הזכויות שלך ברשויות המס ובביטוחים הפרטיים שבבעלותך. כמו כן, מנהלת הזכויות האישית שלך בזכות ויוזמה תכין באופן מקצועי ומשכנע את התיק הרפואי עבור הוועדה הרפואית שתקבע את הזכויות המגיעות לך ותלווה אותך יד ביד – עד קבלת הפיצוי או הקצבה.

אל תוותרו על זכויותיכם! אם עברתם תאונת עבודה, יתכן ומגיע לכם פיצוי כספי!

שימו לב! במקרה של תביעת תאונת עבודה, תשלום השכ"ט עבורנו הוא רק לפי ההצלחה בתביעה!

אנו מסייעים למשתכרים החל מ-6000 ש"ח בחודש (שכירים ועצמאיים)

לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות.

הפגישות נעשות עם סוכן אצלכם בסלון או באונליין בלי צורך לצאת מהבית.

 התקשרו עכשיו 072-3954543

או מלאו את הפרטים שלכם ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם:

או התקשרו 072-3954543
אנו נחזור אליך בעניין סיוע במימוש זכויותך הרפואיות בתחומים שונים
*הייעוץ אינו משפטי